Przyjaciele są jak ciche anioły,które podniosą nas,kiedy nasze skrzydła zapomną,jak latać...

wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

CZARODZIEJE!

W Nowym Roku życzę Wam zdrowia, szczęścia, pomyślności,
potęgi miłości, siły młodości,
Niech taneczny, lekki krok
będzie z Wami cały rok.
Niech prowadzi Was bez stresu
od sukcesu do sukcesu!

 Chciałabym podziękować za ten wspaniały rok, 2013, który był pełen wzlotów i upadków - nie tylko na blogu.
Byliście ze mną i nadal jesteście, mam nadzieję, ze nadal będziecie ;)
A więc te życzenia kieruję do Was!
Wspomnienia z tego roku zostaną, ale oby 2014 miał jeszcze lepsze !

Lilka.

***



13 komentarzy:

  1. Hejka jestem tutaj nowa ale w dwa dni przeczytałam wszystkie notatki jesteś świetna czekam na ciąg dalszy i życzę udanego nowego roku. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też! <3
    ALE PISZ BŁAGAM o notke Łapa i Dorcas Sylwester, hm? :D
    /Neli

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i wzajemnie :* Czekam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowa notka? Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opowiadanie! Mam nadzieję, ze pociągniesz je aż do końca (czyli dziecko Lily i Jamesa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przybyła Ci jedna czytelniczka! ;) notki fajne, czasem mniej czasem bardziej ale generalnie trzymają poziom. A teraz czekam na jeszcze z nadzieją, że nie będę musiała czekać baaaaardzo długo ;) Natt

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, tak to znowu ja. Chciałabym Cie zaprosić na 9 rozdział, mam nadzieję, że wpadniesz.
    http://dorcasihuncwoci.blogspot.com/2014/01/rozdzia-9.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy rozdział??? Twój blog jest chyba najlepszym ze wszystkich! Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś genialna. Kiedy następna notka?
    ;3 /Weronika

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam Twojego bloga i chcę Ci bardzo pogratulować. Tego, że napisałaś tych notek tak dużo, że były naprawdę dobre. Cieszę się że trafiłam na twojego bloga, a jak coś jeszcze napiszesz, to na pewno przeczytam. A jakbyś miała chwilkę, to wpadnij do mnie, zaczynam:
    http://fanfiction-hp-cynthia-jones.blogspot.com/
    Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie. Ja również jestem nowa :) http://smierc-bedzie-ostatnim-wrogiem.uchwycone-chwile.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards :3
    Więcej info tu:
    http://historie-polbogow.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!