Przyjaciele są jak ciche anioły,które podniosą nas,kiedy nasze skrzydła zapomną,jak latać...

sobota, 25 października 2014

Sowia Poczta

STRASZNIE, STRASZNIE, STRASZNIE PRZEPRASZAM

Zaczęłam od przeprosin, bo Wam się należą. Naprawdę mi przykro, że aż tak zaniedbałam bloga, pisanie notek i tak dalej.
Mogłabym się w sumie zasłonić liceum i nawet to zrobię - nie mam kompletnie czasu. To pierwszy weekend, podczas którego mogę poleniuchować z komputerem.
Notka napisana jest może w 2/4, a więc zabieram się do roboty.

BARDZO PRZEPRASZAM i obiecuję poprawę !

Lilka.

14 komentarzy:

  1. Piiiiiiiiiisz bo zginę. Albo ty zginiesz. Albo wymusze na tobie to pisanie, tylko najpierw musze gdzieś znaleźć twój adres. Albo będe siedzieć i czekać ewentualnie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekanie mnie zabije :O piszzzzzz czy prędzej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge poczekać tylko kiedy następna?
    ~Ginny Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Super . Już nie mogę się doczekać .Od teraz co godzinę będę sprawdzać bloggera .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę tu codziennie co godzinę. Dosłownie. czekanie mnie zabija. PISZ SZYBKO! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej wpadniesz? Dopiero zaczynam. Nowy blog o Lily i huncwotach http://evansuszm.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz szybko!! Ja tez prawie codziennie wchodzę na bloga.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam i czekam, a tu ciągle nic .. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie coś? Może tak na rocznicę śmierci Potterów? Wiem, ze w twojej opowieści nie ma Voldka, ale taki upamiętniający rozdział byłby cudowny ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam (nie)cierpliwie! :)
    PS Zapraszam na 14. rozdział! :)
    www.druga-polowka-lily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej zapraszam na nowy rozdział
    http://evansuszm.blogspot.com/2014/10/rozdzia-ii.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. DO KVRVY NĘDZY NAPISZ COŚ WRESZCIE! CZEKA, CZEKAM I CAŁY CZAS CZEKAM! DAJĘ CI NA NAPISANIE 5 DNI...

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszesz coś wreszcie?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!