Przyjaciele są jak ciche anioły,które podniosą nas,kiedy nasze skrzydła zapomną,jak latać...

sobota, 27 września 2014

O ! 2

Dobry Wieczór !
A może Dobranoc ?
Jest godzina 00:24 czyli już 28.09.14, a ja dopiero teraz przypomniałam sobie, że dnia 23 ( wtorek )
mój blog obchodził 2 urodziny !

Dziękuję Wam, że byliście ze mną do tego czasu.
Mam notki lepsze, mam też gorsze, a Wy nadal komentujecie i za to Was uwielbiam !
Dziękuję, dziękuję, dziękuję !

TO JUŻ DWA LATA ! 

Czekajcie cierpliwie na nową notkę, w sumie właśnie się zabieram za jej początek :)

Dobranoc :)



18 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego <3 Nie mogę uwierzyć, że minęły dwa lata odkąd rozpoczęłaś pisanie tej historii. Właśnie zamierzam po raz kolejny przeczytać wszystko od nowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i wszystkiego najlepszego <3
    Bardzo się cieszę, bo to jeden z najlepszych blogów o Huncach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu już dwa lata ! Ale szybko minęło. oby tak dalej. <3
    Aleksandra Del Chierico :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, wszytskiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i wszystkiego najlepszego <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, to już dwa latka, nie wierzę *o* twoje notki zawsze są tymi lepszymi, a nie gorszymi i nie pozwalam Ci skończyć tej historii! ~ Aria

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione gratulacje :D I Wszystkiego najlepszego .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wytrzymam bez nowej notki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry!
    Prosiłaś o informowanie o nowych rozdziałach na moim blogu — oto pojawił się kolejny, do którego przeczytania gorąco zapraszam!
    http://polowanie-na-huncwota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego! Kocham twoje blogi i z wytęsknieniem czekam na następna notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest świetny. Zaczęłam go czytać, i nie mogę skończyć. Świetnie piszesz. Powinnaś zostać dla nas, czyli fanów Harrego Pottera, NOWĄ J. K. Rowling. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce nową notke plisss

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj! Jesteś geniuszem! Powinnaś wydać swoją własną książkę o Huncwotach jesteś na tym samym poziomie co Rowling! Z niecierpliwieniem czekam na następną notkę mam nadzieję, że James w końcu zrozumie swoją głupotę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche spóźnione, ale zawsze to coś. ;D Wszystkiego Najlepszego! Ja co prawda nie jestem z Tb 2 lata, ale minęło juz sporo czasu. Przepraszam że komentuje dopiero teraz... Czekam ze zniecierpliwieniem na kolejną notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!