Przyjaciele są jak ciche anioły,które podniosą nas,kiedy nasze skrzydła zapomną,jak latać...

sobota, 18 sierpnia 2018

Parę pytań do Was.

Hej !
Wracając do świata blogów odkryłam, że wszystkie moje ukochane blogi zostały usunięte, gdyż onet je usunął i jestem zrozpaczona.
Jeśli ktoś tu zagląda, to proszę skomentujcie ten post z linkami do waszych ulubionych blogów o czasach Huncwotów, nawet stare, zakończone lub w toku, a może nawet macie nowe linki na blogspocie do tych blogów, co były na onecie ?
Będę bardzo wdzięczna, bo to od tych wszystkich onetowych blogów zaczęła się moja fascynacja.
Szczególnie żal mi bloga o nazwie Gryfonka Lily - dość stary blog, więc podejrzewam, że autorka nawet nie wie, że został usunięty.

Pomóżcie mi !
Do szybkiego napisania,
Lilka.

8 komentarzy:

  1. Totalnie nie czytam już blogów Potterowskich, a jak wróciłam i właśnie miałam ochotę na powrót do Gryfonki, to wszystko szlak trafił :(
    Nie spodziewałam się, że Onet nam to zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukaj pod tymi samymi nazwami w domenie wordpressa,autorzy mogli tam przenieść blogi z automatu, z całą otoczką. Astal story ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak offtopowo - jej, jak miło, że ktoś jeszcze pisze blogi, na które zaglądałam tyle lat temu ^^ powodzenia!
      Merill

      Usuń
  3. Ty jesteś wszystkim a wszystko jest tobą
    Black i Meadoows:Istniejemy póki ktoś o nas pamięta����
    Mam nadzieję że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz też spróbować poszukać opowiadań na platformach takich jak fanfiction.net, czy ao3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest super prosze cię żebyś dalej pisała najbardziej polecam ci aplikacje Wattpad wpisujesz tam taki tytuł „ dziennik Lily Evans”. I wyskoczy ci ich chyba z 30

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    byłoby miło przeczytać coś od Ciebie :)
    Co do blogów, to z onetu chyba mało opowiadań zostało przeniesionych.
    Ja kiedyś miałam na onecie blog, jest na blogspocie, ale to już zupełnie inna historia niż to, co wtedy publikowałam, więc jak coś, to zapraszam: http://kociol-pelen-amortencji.blogspot.com
    W linkach (zakładka Świstokliki) mam też listę opowiadań, które czytam i w miarę regularnie jest coś na nich publikowane.
    Oczywiście główna tematyka: Huncwoci :)
    W obserwowanych mam więcej blogów w tej tematyce, ale większość jest już opuszczona :(
    Myślę, że pomogłam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To jak bd kontynuacja czy nie będzie ?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!