Przyjaciele są jak ciche anioły,które podniosą nas,kiedy nasze skrzydła zapomną,jak latać...

poniedziałek, 23 września 2013

O!


PODESŁANE OD M. MUZYCZKA!

Weszłam nerwowo na scenę i ogarnęłam wzrokiem całą Wielką Salę. Czułam się strasznie, czując na sobie tyle spojrzeń. W pierwszym rzędzie siedziała wygodnie Kath, a obok niej James, Lily, Syriusz, Dorcas, Ann, Remus, Rachel i Peter. Dalej, za nimi, siedziały Nelly, Madzia Bujdka, W.M, Wanda P, Gabrysia M, Miśka, Leviosaaar ;3 , Alicja Wypych, natalka, Salvio Hexia, Keti otson, Paulla K, Ella White, Marta i Wera, Dorcas Meadowes, Albus, Blinded By Faith.
- No nie! - powiedziałam sama do siebie, patrząc dalej. A tam szczerzyła się do mnie następna grupa Czytelników! Od lewej rozsadziła się Marley Rachel, Czuczu, Ann, Lexxi, Karli, Lena Duchannes, Paulina Ciereszko, Lily Evans, Marysia Opolczyk, kmits, Daria Zielińska, Huncwotka Evans, Zuzia, Agnieszka Black, Sitylely Rzonca, Nika, Katerina Black, czarna.róża, Evangeline.
- Nie wierzę! - szeptałam dalej, a kolejny już rząd spojrzał na mnie dziwnie. Luie szturchnęła Siriusa. Obok niego siedziała Katniss, Skye X D, Pia Ment, Bittersweet, Lili Potter, Skrzat, Uciekinierka, gor2001, Katrina Potwór, fanka Harryego Pottera, Corrine, maniak książek, Carmi Beautil.
- Chyba zaraz zwariuję!- James mrugnął do mnie, a Lily posłała ciepły uśmiech. Black śmiał się ze mnie, więc pokazałam mu język, a Dorcas trzepnęła go w ramię.
- Dalej, Lilka! - krzyknęła jakaś Czytelniczka z któregoś rzędu. A tak, to Aleksandra Del Chierico! Obok niej siedziała Infflamed, .Maddy. , Julia Szafrańska, Natalia, ollka, Roonie, Karli, Lydia Lestrange, Panna Anonim, PieraLuna, Polcia, ~Nox, Nemeyeth, Miauu, Lexie L, Jacqueline, ...Inna..., Avada, Szabla Zbrodni, Magda Kozieł, Cookie, Alex Okupska, Mary(pretyLejdy), Hermiona Granger, Resmin, Fire, Tonks, Ada Warsiewicz i Elizabeth,a  przy ścianach siedziały wszystkie Anonimy.
- Yyy, no więc...chciałam powiedzieć... - spojrzałam na Kath, która pokazała mi kciuki do góry - Jest mi bardzo miło oznajmić, że zebraliśmy się tutaj, ponieważ mój blog obchodzi PIERWSZĄ ROCZNICĘ!*

*Ogólnie dodałam wszystkich komentatorów. Jedni dodali po dwa komentarze, inni są ze mną nadal, ale wszyscy zasługują na podziękowania.





Tak, Kochani! To już okrągły rok!
Na dzień dzisiejszy Rocznik 1960:

- 44 rozdziały ( 45 już się pisze ) w tym 9 napisanych wraz z Kath
- niestety 3 Sowie Poczty
- niestety 10 notek pobocznych, ta jest 11
- 2 notki dodatkowe ( wspomnienia Syriusza i Remusa)
- 66 obserwatorów
- 530 komentarzy
- 71 081 wyświetleń
- najśmieszniejsze hasło wpisane i znaleziony mój blog: "james i lily miała średnie"
- nawet za granicą ktoś natknął się na mojego bloga, najwięcej wyświetleń jest w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.
- blog przeżył już nieudaną próbę skopiowania jego treści ( i tu dziękuję wszystkim, którzy zauważyli i stawili się za mną! )

JESTEM WAM BARDZO WDZIĘCZNA, BEZ WAS NIE ISTNIAŁBY TEN BLOG!
OBYŚMY BYLI W TAKIM GRONIE JESZCZE PRZEZ KOLEJNY CZAS!


WASZE ZDROWIE!



























27 komentarzy:

  1. hahahahahaha XD
    Pozdrawiam z podłogi i dziękuję za wymienienie ♥ Nawet nie wiesz jak wiele to dla mnie znaczy :*

    SEEEEEEEEEETA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby to był facebook dała bym ''Lubię to'' ;DD
    Kath.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy <3 świetny pomysł ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilka <3

    Na początku Cię przepraszam, że się długo nie odzywałam. Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko tyle że nie miałam komputera przez ponad miesiąc. A poza tym to okropna druga lo... Z okazji tej pięknej daty dużo zdrówka (aktualnie mam anginę, więc zdrowie najważniejsze) i mnóstwa weny. Ja obiecuje że, ak najszybciej nadrobię wszystkie zaległości blogowe. Tak, że do usłyszenia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie nie ma, ale czytam :< Mam nadzieje że notka bd szybko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. łał to już rok, ja nie jestem z wami od początku, ale tez już dość długo. Życzę duuuużo weny na kolejny roki wszystkiego najlepszego. Dziękuje za wymienienie i pisz szybko następny rozdział :D
    keti

    OdpowiedzUsuń
  7. ^^ tylko że ja wcześniej się missnati901 nazywałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... Długa masz już ten blog :)
    Życze zdrówka i dużo WENY!
    cZekam na nastepny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wymienienie :D
    Mam tylko uwagę, że Ludum i Skrzat to t sama osoba, ta sama dusza i to samo serce <3
    Nie pamiętam czy wspominałam, ale zmieniłam nazwę jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeeeej, byłam w Wielkiej Sali!
    dużo opublikowałaś przez rok, oby tak dalej ;) powodzenia
    przepraszam, że tak rzadko komentuję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje to naprawdę wiele rozdziałów ;*
    Dla większości pewnie za mało, bo naprawdę dobrze piszesz, ale cieszmy się z tego co mamy. No to jeszcze raz gratuluje i życzę dalszych sukcesów na polu blogger owym ;D

    Czekamy na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka kochana! To już rok! Gratuluję! Obyś dalej tak cudownie pisała jak teraz piszesz. Życzę Ci żebyś zawsze miała wenę i głowę pełną pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  13. To już rok? Czyli za niedługo, będzie rok jak czytam twojego bloga.
    Brawo Lilko!
    To świetny blog, więc mam nadzieję, że będzie trwał kolejny rok i jeszcze dłużej.
    Przeszyłam pozdrowienia:
    Gabrysia M.
    PS. =*, =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wymienienie mnie. Kocham twój blog i mam nadzieję że dotrwa jeszcze wielu rocznic. A zdjęcia i tekst świetne. Już nie mogę doczekać się następnej notki.
    Jeszcze raz serdecznie gratuluje =)
    W.M

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wymienienie mnie !
    Brawo Lilka , Gratulacje!
    Mam nadzieję, że ten blog będzie trwał, a ty będziesz nas zachwycać swoimi rozdziałami przez nastęny rok i dłużej.
    Jeszcze raz serdecznie gratuluje i z niecierpliwością czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się zaszczycona! Dziękuję, że mnie wymieniłaś, wiele to dla mnie znaczy.
    Gratuluję Ci takiego sukcesu - bez wątpienia na niego zasłużyłaś. ;D
    Życzę Ci, żebyś pisała tak cudownie prze kolejny rok i jeszcze dłużej. A przede wszystkim życzę Ci weny i chęci do pisania kolejnych nn.
    Czekam z niecierpliwością na następną. :D
    Pozdrawiam gorąco, Daria. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za wymienienie mnie! Czuje się zaszczycona.Gratuluję Ci tak dużego sukcesu. Życzę Ci, żebyś pisała przez kolejny rok a nawet jeszcze dłużej. No i oczywiście życzę Ci weny. Z niecierplwością czekam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że rzadko komentuję, postaram się częściej. Ale oczywiście czytam już wszystko an bieżąco :) Twój blog jest moim ulubionym i zaglądam tu zawsze kiedy mam czas :D Z niecierpliwością czekając na kolejną notkę, pozdrawiam i dziękuję za wymienienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam ! :D Dziękuję za wymienienie, pisz dalej, jeszcze rok, dwa, trzy, nigdy mi się nie znudzi ! :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na kolejną notkę :D Super blog *.* Przeczytałam cały chba z 8 razy i jeszcze mi mało :P Super.Super.Super ^__^

    OdpowiedzUsuń
  21. Zyczę duzooooo weny ;* I oczekuje na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo gratuluję :* Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje i najlepszego! xx

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio znalazłam twój blog i muszę powiedzieć że jest boski
    Weny życzę
    P.S gratuluję rocznicy :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!